Ar jūsų verslui reikia SEO – priklauso nuo kelių veiksnių. Tai yra verslo rūšis, tikslinė auditorija ir rinkodaros biudžetas… Tačiau apskritai SEO gali būti naudingas beveik visiems verslams, kurie turi interneto svetainę.
Dažniausiai SEO optimizacija labiausiai vertinama dėl to, kad ji padeda pasiekti ilgalaikį efektą. Svarbu ir tai, kad ši reklama… nėra kaip reklama. Ji neerzina, tačiau nauda pamatoma gana greitai. Ne ką mažiau svarbu ir tai, kad ji taip pat gali būti pamatuojama.
SEO – ne tik dideliam verslui
Mitas, kad optimizacija yra brangi, tad geriausiai atitinka tik labai didelio verslo poreikius. Tikrai ne. Kaina gali būti įvairi, o SEO būtinas kiekvienam verslui, kuris nori, kad jo internetinė svetainė būtų labiau matoma.
SEO padeda jūsų interneto svetainei tapti matomesnei paieškos rezultatuose, kai žmonės ieško su jūsų verslu susijusių produktų ar paslaugų. Tai gali pritraukti daugiau lankytojų į jūsų svetainę ir padidinti potencialių klientų skaičių. Aukštesnės pozicijos paieškos rezultatuose gali padidinti jūsų prekės ženklo matomumą ir atpažįstamumą internete. Tai gali paskatinti žmones pasitikėti jūsų verslu ir rinktis jus, o ne konkurentus. Galiausiai, palyginus su kitomis rinkodaros priemonėmis – SEO yra gana nebrangus būdas pritraukti srauto į jūsų interneto svetainę. Yra daug nemokamų ar nebrangių SEO įrankių ir išteklių, kuriuos galite naudoti.
Nors SEO rezultatų pasiekimas gali užtrukti – jie paprastai būna ilgalaikiai. Kai investuosite į savo interneto svetainės optimizavimą – ilgainiui gausite naudos iš padidėjusio srauto ir konversijų. O juk geriausia reklama ir yra ta, kuri vertinga ilgą laiko tarpą.
Galiu optimizuoti pats?
Pačiam optimizuoti svetainę nėra paprasta. Internete yra labai daug informacijos, tačiau dažniausiai viešos žinios tik puta, o visa gelmė – ateina tik per praktika. Ar turite pagrindinių SEO principų ir praktikų supratimą? Ar žinote, kaip naudoti SEO įrankius ir išteklius? Jų labai daug, tikrai ne kiekvienas verslininkas gali sau leisti gilintis į kiekvieną. SEO reikalauja laiko ir pastangų. Ar turite pakankamai laiko skirti SEO užduotims atlikti? Kur kas paprasčiau yra samdyti specialistą, o verslininkui koncentruotis ties pardavimais.
Jei nuspręsite SEO atlikti patys:
- Susipažinkite su SEO pagrindais. Yra daugybė nemokamų išteklių, kuriuose galite sužinoti apie SEO.
- Atlikite raktinių žodžių tyrimą. Nustatykite raktinius žodžius ir frazes, kurias žmonės naudoja ieškodami informacijos susijusios su jūsų verslu.
- Kurkite aukštos kokybės turinį. Sukurkite informatyvų ir įtraukiantį turinį, kuris atitinka jūsų tikslinės auditorijos poreikius. Įtraukite savo tikslinius raktinius žodžius natūraliai į savo turinį.
- Optimizuokite savo svetainę mobiliesiems įrenginiams. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė tinkamai atrodys ir funkcionuos įvairių dydžių ekranuose.
- Kurkite nuorodas į savo svetainę. Gaukite nuorodų iš kitų aukštos kokybės interneto svetainių.
- Stebėkite savo rezultatus. Naudokite SEO įrankius, kad stebėtumėte savo interneto svetainės srautą ir reitingą paieškos rezultatuose.
Jei jūsų konkurentai aktyviai naudoja SEO – jums būtina daryti tą patį, kad išliktumėte konkurencingi. Ir jokio skirtumo – kokio dydžio yra Jūsų verslas.