Facebook reklama: kaip padidinti gerbėjų skaičių?

Šiandien vis rečiau rasime įmonę, kuri neturi savo Facebook‘o profilio ar puslapio. Kadangi dauguma mūsų kasdien naudojasi šiuo socialiniu tinklalapiu, tai tikrai puiki vieta reklamai. Be to, Facebook‘e galima skelbti aktualiausias įmonės naujienas, ir apie tai sužinos dar daugiau žmonių. Žinoma, norint išplėsti gerbėjų ratą, reikia pasirūpinti facebook reklama. Nors tai gali pasirodyti elementaru, tačiau tikrai taip nėra. Šio socialinio tinklalapio reklama reikėtų labiau pasidomėti, kad taptų aišku, ką galima, ir ko – ne.

Facebook reklamaAi kurie Facebook‘o vartotojai mano, kad pati efektyviausia facebook reklama yra skatinti vartotojus dalintis jų informacija. Pavyzdžiui, vis labiau populiarėja konkursai, kuriuose norint dalyvauti, reikia spausti „patinka“ ir dalintis. Tokiu būdu, manoma, kad bus surinktas didžiausias gerbėjų skaičius, tačiau tai ne visada pasiteisina, be to, toks reklamos būdas Facebook‘e yra draudžiamas, ir pastebėjus šį pažeidimą, puslapis gali būti užblokuojamasneribotam laikui. Kad taip nenutiktų, reikėtų pagalvoti apie kitokius Facebook reklamos būdus. Facebook reklama nėra labai brangi, todėl galima būtų pagalvoti apie investavimą. Kadangi Facebook paprastai reklamą rodo tiems vartotojams, kuriems tokia informacija yra aktuali, todėl taip galima surinkti tikslinę auditoriją, kuriai puslapioinformacija rūpi. Taip pat galite pasikonsultuoti su Facebook reklamos specialistais ir pasinaudoti jų paslaugomis – būsite užtikrinti, kad puslapis tikrai turės tik tokius gerbėjus, kuriems aktuali jūsų skelbiama informacija. Taigi, galėsite būti užtikrinti, kad jūsų puslapį „užlaikino“ tik tie vartotojai, kurie yra potencialūs jūsų prekių ar paslaugų pirkėjai.

Dar vienas svarbus dalykas – Facebook puslapio administravimas. Tam kiekvieną dieną reikėtų skirti bent šiek tiek laiko, ir puslapį papildyti nauja informacija. Žinoma, to nereikėtų daryti per daug dažnai – pakaktų vienos ar dviejų naujienų tam tikru dienos metu. Kai tai daroma per daug dažnai, dalies puslapio gerbėjų galima ir netekti, nes per didelis kiekis informacijos gali pasirodyti kaip „spamas“. To taip pat reikėtų vengti. Jei neturite laiko rūpintis facebook reklama, tai gali už jus atlikti specialistai – jums praktiškai nieko nereikės daryti, ir galėsite pasidžiaugti surinkta tiksline auditorija.

Kartais Facebook fanų skaičius nėra toks svarbus, kai kalbama apie kokybę. Net jei būsite surinkę didelį kiekį gerbėjų, tai nebūtinai reikš, kad padidės jūsų pelnas. Pavyzdžiui, jei jūsų puslapio gerbėjai bus surinkti, bandant gerbėjus pritraukti įvairiais konkursais, tai tikrai nepadidins jūsų įmonės pelno, nes juos, tikėtina, domins tik konkursai, kuriuose galima kažką laimėti. 

228
5/5 ( 100% )
remiantis 1 vertinimu
Ačiū!
Klaida!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *